Terveydenhoitaja­päivät 2024

Terveydenhoitajapäivät järjestetään tänä vuonna kolmella paikkakunnalla:

Oulu 19.4.
Jyväskylä 20.9.
Helsinki 15.11.

Sopimusratkaisu SOTE-sopimuksen uusista palkkaliitteistä ja palkkahinnoittelu­kohdista

SOTE-palkkaustyöryhmässä on neuvoteltu ja rakennettu SOTE-sopimukseen uudet palkkaliitteet ja -hinnoittelukohdat ohjausteksteineen.

Terveydenhoitaja­koulutus täyttää 100 vuotta

Suomessa on järjestetty jo 100 vuotta terveydenhoitajakoulutusta. Terveydenhoitajaliitto juhlistaa 100-vuotiasta terveydenhoitajakoulutusta koko vuoden ajan. Terveydenhoitajaliitto järjestää erilaisia juhlavuoteen liittyviä tapahtumia ympäri Suomen ensi vuoden aikana. Seuraa liiton viestintää!

#TerveydenhoitajaKoulutus100

Me Terveydenhoitajaliitossa puhumme terveydenhoitajien ja audionomien äänellä

Terveydenhoitajaliitto on ainoa ammattijärjestö, jonka keskeisimpänä tavoitteena on edistää terveydenhoitajien ja audionomien koulutuksellista ja ammatillista edunvalvontaa.

Me hoidamme jäsentemme edunvalvontaa työmarkkinoilla, koulutuksessa, ammatissa ja yhteiskunnassa. Toimimme aktiivisesti terveyden edistämisen asialla ja vaikutamme kannanotoilla ja aloitteilla työmarkkina, koulutus- ja terveyspolitiikkaan.

Video terveydenhoitajan monipuolisesta työstä

Terveydenhoitajat työskentelevät erilaisissa tehtävissä eri-ikäisten ihmisten parissa. Katso video viereisestä nuolesta.

Koulutusta jäsenille ja yhdistysaktiiveille

Terveydenhoitajaliitto järjestää koulutustapahtumia jäsenilleen ja terveydenhoitajayhdistysten aktiiveille. Yhdistysten omat tapahtumat löydät yhdistysten omilta sivuilta.

Kaikki tapahtumamme